torsdag 29 mars 2012

Avskrivning

Först och främst ber jag er att ignorera min förfärliga stavning idag, det är något fel på mit tangentbord.
För det andra är det här inget viktigt egentligen, bara jag som måste skriva av mig lite skit.

Som sagt så är det något fel på it tangentbord, igen. Det reagerar inte som det ska och jag vet inte vad jag kan göra åt det. har gjort fulständig virussökning häromdagen, det hjälpte inte. Borde kanske gör en diskrensning också. Kanske kan det hjälpa lite. annars får jag göra som ala andra gånger det har hänt, och ha tålamod och vänta på at det slutar.
   Men med tanke på hur många gånger deta har hänt så käner jag verkligen et stort behov av at införskafa en ny dator. Tyvär har jag ju inte råd till det just nu. Jag får spara et tag (hah, yeah, right. lycka til...) och hopas på det bästa.

Jag har fortfarnde den masa skolarbete at göra, men ingen motivation til at göra det. och såhär har jag altså känt sedan februari, eler så. jag har alvarligt funderat på om jag är gravid, då jag inte mins sist jag hade mens. jag hopas verkligen inte at det är så, för jag skule få lov at göra abort, då jag inte har verken kunskapen eler ekonomin at ta hand om et barn. jag ska vänta dena vecka ut, sedan skafar jag et graviditetstest.
   men det är inte bar det här som gör at jag mår så dåligt. jag vet egentligen inte vad det är som gör det. men en faktor til at jag mår dåligt kan var t jag inte är van at må dåligt. jag är tröt på det, tröt på at håla upe en fasad av at det är bra och at jag orkar och vil göra saker. jag vil inte göra nästan nånting, jag orkar inte göra alting. jag vil var ifred, jag vil göra det jag tycker är ul och jag vil absolutinte läga masa ickeexicterande energi på ala eftersläntrande skolarbeten.

dock är jag snart klar med jackan på mit projektarbete. ska bar fåla ärmarna, sen är den klar! ska sedan börja mäta och skisa på hosor. jag måste ha alting klart til på onsdag! heregud! det komer bli sena kvälar, käner jag. sita och sy halva näterna. måste uttnytja al min lediga tid til at sy. men jag käner mig på så pas bra humör at det ska gå.

det här var alt jag kom på at skriva just nu. det kan säkert bli fler omgångar av avskrivning av dåligt-måående, men det får lov att tålas. jag måste få det ur mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar