tisdag 29 maj 2012

Snart så!

Herregud, det var länge sedan jag skrev något här. Hela utseendet har ändrats sedan sist. Förvirring, anyone? Jaja, det löser sig.

Först och främs, jag fyller 19 idag! Jag som precis hade börjat inse att jag var 18...och jag kommer fylla 20 (TJUGO!!!) nästa år. Hjälp! Vart tog min barndom vägen?!

För det andra, det är bal på lördag. Wohoo! Det ser jag fram emot! Har en jättefin klänning och min kavaljer har fixat bil. Ska klippa och färga håret imorgon, svart, lila och kopparrött. Kommer inte ha någon uppsättning, utan låta håret hänga fritt. Min kusin kommer på torsdag och han ska fota lite på lördag också.

Och för det tredje, den 8 juni tar jag studenten! Ska bli jättekul, men det känns jätteläskigt också. vad ska man göra sen, liksom? jag har sökt till Mora folkhögskola, men jag vet inte om jag kommer in där, än. Men man kan ju hoppas.

Det femte, jag och Gråd åker på Uppcon helgen efter studenten. Vi lämnar Mora den 14, sover en natt hos mina morföräldrar i Storvreta och åker sedan in till Uppsala den 15. Det ska också bli trevligt! VIlket påminner mig om att jag måste in på sidan och kolla schemat, ifall det finns nån föreläsning eller liknande som man vill gå på.

Och för det sjätte och sista, mina farhågor om graviditet var falska. Tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar